Kariéra - Referent/ka provozu (Brno)

Referent/ka provozu

Keraservis Group a.s. tvoří pro své klienty dokonalé koupelny komplexně, od návrhu po realizaci, již přes 20 let. Nabízí vybavení pro celou koupelnu – obklady, dlažby, sanitární keramiku, exkluzivní typy mozaik, doplňky, nábytek, luxfery, domácí vířivky i wellness a věnuje se v rámci dodávek i velkým projektům, jako jsou bytové domy, vily, obchodní centra, hotely, nebo např. i aquaparky. Na pobočkách je k dispozici zkušený tým odborníků, který nabízí odborné poradenství. Součástí poboček je také showroom v Brně, Praze a Ostravě, kde je možné prohlédnout a osahat vzorové koupelny a koupelnové vybavení naživo. Keraservis působí i v Bratislavě na Slovensku. Obrat Keraservisu se pohybuje v řádech 260 mil. Kč. Sídlí na Kaštanové v Brně (součást projektu www.kastanova.cz) a čítá 70+ kolegů. Keraservis Group a.s. v Brně na své centrále otevírá pozici Referenta/tky provozu. Pokud máte zkušenosti s administrativní podporou, obchodem nebo logistikou, hledáte novou výzvu a chcete být součástí stabilní firmy s velkými plány, pošlete nám svůj životopis a my se vám ozveme s dalším postupem.

Máte zájem o tuto pozici? Napište nám!

Co požadujeme?

  • Středoškolské vzdělání min., ale hlavně selský rozum, elán a zápal pro věc.
  • Komunikační a organizační schopnosti, zodpovědnost, pečlivost a samostatnost. Proaktivní přístup k zadaným úkolům. Umět věci dotáhnout dokonce.
  • Uživatelská znalost práce na PC (Excel, Word, Power Point), Abra výhodou.
  • Otevřenost změnám a nové nápady – potřebujeme někoho, kdo se nebojí přijít s řešením!
  • Aktivní řidič a řidičský průkaz je podmínkou.
  • Znalost anglického jazyka je vítána.

Co budete dělat?

  • Zajištění plynulého chodu provozního oddělení, které je spojené s běžným provozem společnosti.
  • Administrativní podpora managera provozu – operativní stanovení priorit, příprava podkladů, hlídání termínů, organizace výběrových řízení, schůzek a jednání.
  • Účast při správě projektů, kontrola termínů, nákladů a komunikace s dalšími odděleními a dodavateli.
  • Příprava / správa a komunikace ohledně agendy rámcových smluv.
  • Ověřování pojistitelnosti našich zákazníků.
  • Aktivní řešení škodních / pojistných událostí (sklad x pojišťovna).
  • Příprava předávacích protokolů.
  • Správa agendy majetku, telefonů a IT vybavení, vozového parku, revizí a servisů a BOZP.
  • Tvorba / Aktualizace reportů obchodníků.
  • Evidence a řešení neplatičů, kontrola faktur.
  • Agenda pochůzek / pošta.
  • Inventury majetku, zboží a další.

Co můžete očekávat?

  • Samostatnost a pestrost práce v české firmě s českým vlastníkem – plnění individuálních úkolů a chuť spolupracovat s týmem napříč firmou.
  • Administrativu a organizaci – Budete mít na starosti přípravu podkladů pro mzdy, zpracování a přípravu faktur a další administrativní úkoly, které pomáhají firmě hladce fungovat.
  • Správu vybavení a IT techniky – Budete zajišťovat evidenci a štítkování firemního majetku, starat se o IT vybavení a pomáhat s jeho správou.
  • Občasné pochůzky a zařizování – Někdy bude potřeba zajet něco nakoupit, přivézt nebo zajistit. Poslat poštu.
  • Zpracovávání ad hoc aktivit souvisejících s naším každodenním provozem firmy a spoustu dalších aktivit, do kterých se budete chtít pustit.
  • Práci v inspirativním pracovním prostředí v moderních prostorách v Brně na Kaštanové – neformální firemní kulturu, 4 týdny dovolené, které se vám zvyšují s odpracovanými roky, 2 dny sick days, firemní a teambuildingové akce, pravidelná setkávání s kolegy, vzdělávání pro váš rozvoj, stravenkový paušál.
Máte zájem o tuto pozici? Napište nám!

Proč se přidat k nám?

FLEXIBILNÍ PRACOVNÍ DOBA

FLEXIBILNÍ PRACOVNÍ DOBA

Zvolte si sami začátek pracovní doby, který vám bude vyhovovat.

MOŽNOST KARIÉRNÍHO RŮSTU

MOŽNOST KARIÉRNÍHO RŮSTU

Chcete si budovat vysněnou kariéru, tak nám ukažte co ve vás je.

STABILNÍ SPOLEČNOST

STABILNÍ SPOLEČNOST

Již od roku 2000 vytváříme naším klientům dokonalé koupelny.

FIREMNÍ AKTIVITY

FIREMNÍ AKTIVITY

Každý rok na vás budou čekat teambuildingy, grilovačky a vánoční večírek.

MODERNÍ PRACOVNÍ PROSTŘEDÍ

MODERNÍ PRACOVNÍ PROSTŘEDÍ

Moderní kanceláře a vybavení jsou pro naše zaměstnance samozřejmostí.

DOVOLENÁ NAVÍC

DOVOLENÁ NAVÍC

Protože odpočinek je důležitý, každý rok vám přidáme dovolenou.

PŘÍSPĚVEK NA STRAVOVÁNÍ

PŘÍSPĚVEK NA STRAVOVÁNÍ

Káva a čaj na pracovišti po celý den a stravenkový paušál.

FIREMNÍ ŠKOLENÍ

FIREMNÍ ŠKOLENÍ

Pravidelně pořádáme workshopy a školení pro naše zaměstnance.

Je toho hodně, na co se můžete těšit. Jsme sehraný pracovní tým, zakládáme si na tom, že spolu umíme lidsky komunikovat. Budete pracovat v novém moderním prostředí, obklopeni těmi nejlepšími produkty v oblasti koupelnového vybavení. Stanete se součástí skupiny lidí, kteří jsou specialisty ve svém oboru, mají široký rozhled a chuť stále se vzdělávat a posouvat se dopředu.

Team keraservis
Není tato pozice podle vašeho očekávání? Prohlédněte si naše další otevřené pozice:

Jak probíhá nábor?

ZASLÁNÍ CV

1. ZASLÁNÍ CV

Zašlete nám váš životopis na email: personal@keraservis.cz

PROČTENÍ CV

2. PROČTENÍ CV

Všechny životopisy důkladně prostudujeme. Kontaktovali jsme Vás a pozvali do naší společnosti? GRATULUJEME! Těšíme se na osobní setkání s vámi.

POHOVOR

3. POHOVOR

Na individuálním pohovoru se vás zeptáme na pár otázek, abychom zjistili, že je pozice pro vás vhodná.

PRACOVNÍ NABÍDKA

4. PRACOVNÍ NABÍDKA

Pokud úspěšně zvládnete výběrové řízení a my se rozhodneme právě pro vás, učiníme vám oficiální pracovní nabídku a dozvíte se všechny podmínky, které vám v Keraservisu nabízíme.

Keraservis není jen o práci

O své zaměstnance pečujeme. Dobře víme, že rozdíl mezi úspěchem a selháním spočívá v síle našeho týmu. Pořádáme teambuildingy i menší akce, kde lidé mají možnost osobně se poznat více, než při řešení pracovních projektů. Vznikají přátelství a týmová atmosféra se posouvá tím správným směrem.



Zde můžeš pracovat

Proč koupelna od nás?

Odběr Novinek

Zadejte Vaši emailovou adresu a my vám budeme posílat všechny novinky, slevy a zajímavé akce.

Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů.

Spinner