Důležité sdělení:

Vážení klienti,

Showroom Praha je uzavřen z důvodu rekonstrukce. Více info o rekonstrukci.

Kariéra - Referent/ka prodeje (Brno)

Referent/ka prodeje

Keraservis Group a.s. tvoří pro své klienty dokonalé koupelny komplexně, od návrhu po realizaci, již přes 20 let. Nabízí vybavení pro celou koupelnu – obklady, dlažby, sanitární keramiku, exkluzivní typy mozaik, doplňky, nábytek, luxfery, domácí vířivky i wellness a věnuje se v rámci dodávek i velkým projektům, jako jsou bytové domy, vily, obchodní centra, hotely, nebo např. i aquaparky. Na pobočkách je k dispozici zkušený tým odborníků, který nabízí odborné poradenství. Součástí poboček je také showroom v Brně, Praze a Ostravě, kde je možné prohlédnout a osahat vzorové koupelny a koupelnové vybavení naživo. Keraservis působí i v Bratislavě na Slovensku. Obrat Keraservisu se pohybuje v řádech 260 mil. Kč. Sídlí na Kaštanové v Brně (součást projektu www.kastanova.cz) a čítá 70+ kolegů. Keraservis Group a.s. v Brně na své centrále otevírá pozici Referenta/tky prodeje, jehož/jejím hlavním úkolem bude týmové vedení obchodních případů. Náplní práce bude zabezpečení veškerých potřebných administrativních úkonů, které povedou k zajištění správně dodaného zboží v požadovaném termínu, a zároveň zajištění plné informovanosti zákazníka o průběhu celé jeho/její objednávky.

Máte zájem o tuto pozici? Napište nám!

Co požadujeme?

  • Minimálně SŠ vzdělání s maturitou.
  • Zkušenosti v administrativě, obchodu, zákaznickém servisu, logistice nebo nákupu alespoň 2 roky.
  • Komunikativnost, přátelskost, odolnost vůči stresu.
  • Cílevědomost, efektivitu, výborné komunikační dovednosti, umění určovat své priority.
  • Smysl pro spolupráci – jsme tým a hledáme jen týmové hráče.
  • Samostatnost a pečlivost při plnění svěřených úkolů.
  • Pokročilá znalost MS Office (zejména Excel, Word).
  • Znalost informačního systému ABRA výhodou.
  • Znalost anglického jazyka výhodou.

Co budete dělat?

  • Zajišťovat plynulý chod obchodních případů a poskytovat komplexní administrativní podporu obchodnímu týmu.
  • Spolupráce s přidělenými obchodníky při tvorbě nabídek zákazníkům.
  • Kompletně administrativně zpracovat obchodní případy – přijímání, potvrzování a vyřizování objednávek, kontrola termínů dodání zboží a plnění deadlinů.
  • Zadávat veškerá data a podklady do IS Abra / Odoo.
  • Denně komunikovat se zákazníky – převážně telefonicky a e-mailem.
  • Komunikovat s interními odděleními firmy, jako je nákup, sklad a účtárna.
  • Zadávat podklady pro zakládání skladových karet.
  • Kontrolovat naskladnění zboží a zajišťovat kompletní expedici zakázek.
  • Zadávat a zajišťovat dopravu zboží k zákazníkům.
  • Pravidelně se školit a rozvíjet své znalosti.

Co můžete očekávat?

  • Samostatnou práci ve stabilní české firmě s českým vlastníkem.
  • Inspirativní pracovní prostředí v moderních prostorách v Brně na Kaštanové.
  • Neformální firemní kulturu v dynamickém prostředí.
  • 4 týdny dovolené, které se vám zvyšují s odpracovanými roky.
  • 2 dny sick days.
  • Firemní a teambuildingové akce, pravidelná setkávání s kolegy.
  • Vzdělávání pro zvyšování kvalifikace.
  • Stravenkový paušál.
  • Nástup možný ihned nebo dle domluvy.
Máte zájem o tuto pozici? Napište nám!

Proč se přidat k nám?

FLEXIBILNÍ PRACOVNÍ DOBA

FLEXIBILNÍ PRACOVNÍ DOBA

Zvolte si sami začátek pracovní doby, který vám bude vyhovovat.

MOŽNOST KARIÉRNÍHO RŮSTU

MOŽNOST KARIÉRNÍHO RŮSTU

Chcete si budovat vysněnou kariéru, tak nám ukažte co ve vás je.

STABILNÍ SPOLEČNOST

STABILNÍ SPOLEČNOST

Již od roku 2000 vytváříme naším klientům dokonalé koupelny.

FIREMNÍ AKTIVITY

FIREMNÍ AKTIVITY

Každý rok na vás budou čekat teambuildingy, grilovačky a vánoční večírek.

MODERNÍ PRACOVNÍ PROSTŘEDÍ

MODERNÍ PRACOVNÍ PROSTŘEDÍ

Moderní kanceláře a vybavení jsou pro naše zaměstnance samozřejmostí.

DOVOLENÁ NAVÍC

DOVOLENÁ NAVÍC

Protože odpočinek je důležitý, každý rok vám přidáme dovolenou.

PŘÍSPĚVEK NA STRAVOVÁNÍ

PŘÍSPĚVEK NA STRAVOVÁNÍ

Káva a čaj na pracovišti po celý den a stravenkový paušál.

FIREMNÍ ŠKOLENÍ

FIREMNÍ ŠKOLENÍ

Pravidelně pořádáme workshopy a školení pro naše zaměstnance.

Je toho hodně, na co se můžete těšit. Jsme sehraný pracovní tým, zakládáme si na tom, že spolu umíme lidsky komunikovat. Budete pracovat v novém moderním prostředí, obklopeni těmi nejlepšími produkty v oblasti koupelnového vybavení. Stanete se součástí skupiny lidí, kteří jsou specialisty ve svém oboru, mají široký rozhled a chuť stále se vzdělávat a posouvat se dopředu.

Team keraservis
Není tato pozice podle vašeho očekávání? Prohlédněte si naše další otevřené pozice:

Jak probíhá nábor?

ZASLÁNÍ CV

1. ZASLÁNÍ CV

Zašlete nám váš životopis na email: personal@keraservis.cz

PROČTENÍ CV

2. PROČTENÍ CV

Všechny životopisy důkladně prostudujeme. Kontaktovali jsme Vás a pozvali do naší společnosti? GRATULUJEME! Těšíme se na osobní setkání s vámi.

POHOVOR

3. POHOVOR

Na individuálním pohovoru se vás zeptáme na pár otázek, abychom zjistili, že je pozice pro vás vhodná.

PRACOVNÍ NABÍDKA

4. PRACOVNÍ NABÍDKA

Pokud úspěšně zvládnete výběrové řízení a my se rozhodneme právě pro vás, učiníme vám oficiální pracovní nabídku a dozvíte se všechny podmínky, které vám v Keraservisu nabízíme.

Keraservis není jen o práci

O své zaměstnance pečujeme. Dobře víme, že rozdíl mezi úspěchem a selháním spočívá v síle našeho týmu. Pořádáme teambuildingy i menší akce, kde lidé mají možnost osobně se poznat více, než při řešení pracovních projektů. Vznikají přátelství a týmová atmosféra se posouvá tím správným směrem.



Zde můžeš pracovat

Proč koupelna od nás?

Odběr Novinek

Zadejte Vaši emailovou adresu a my vám budeme posílat všechny novinky, slevy a zajímavé akce.

Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů.

Spinner