Důležité sdělení:

Vážení klienti,

Showroom Praha je uzavřen z důvodu rekonstrukce. Více info o rekonstrukci.

Kariéra - Vedoucí nákupu (Brno)

Vedoucí nákupu

Keraservis Group a.s. v Brně na své centrále rozšiřuje svůj tým a otevírá novou pozici Vedoucí nákupu. Hledáme k sobě kolegu/kolegyni, který/á bude spolu s provozní manažerkou, zodpovídat za nákupní strategii firmy a zastřeší chod nákupního oddělení.

Máte zájem o tuto pozici? Napište nám!

Co požadujeme?

  • SŠ/VŠ vzdělání (ekonomický, analytický, obchodní směr).
  • Máte zkušenosti v oblasti nákupu, logistiky alespoň 3 roky.
  • Máte výbornou a profesionální komunikaci.
  • Zvládnete se zaměřit na celý koncept fungování nákupního oddělení vůči zbytku firmy.
  • Máte komunikační a organizační schopnosti, systematický přístup k plnění úkolů, zodpovědnost a spolehlivost.
  • Hledáme tahouna, který přebírá zodpovědnost, motivuje ostatní a dokáže se nadchnout pro společný cíl.
  • Máte systémové, obchodní a koncepční myšlení.
  • Jste flexibilní, loajální a asertivní.
  • Pracujete s vysoký pracovním nasazením, jste odolní vůči stresu a schopni řešit problémy (práce vyžaduje rychlé rozhodování v období sezónních nákupů a řešení urgentních dodávek).
  • Jazyk AJ máte na plynulé úrovni slovem i písmem (uvítáme IT nebo ES).
  • Práce s MS Excel je podmínkou. Praxe se systémem Abra je výhodou.
  • Praxe s řízením menšího týmu lidí a řidičský průkaz sk. B jsou vaší výhodou. Můžete očekávat občasné cesty do zahraničí ke spolupracujícím výrobcům.

Co budete dělat?

  • Nákup dlažeb a obkladů u tuzemských a zahraničních dodavatelů.
  • Vyjednávání importních dopravních cen u dodavatelů a dopravců.
  • Optimalizace skladových zásob a skladových karet včetně nastavení min/max limitů.
  • Řízení nákupu vzorků, katalogů a dalších promo materiálů.
  • Zodpovědnost a zajištění odprodeje nadskladových zásob, přímá kontrola vratek zboží k dodavatelů a monitorování jejich nákladů.
  • Reporting statistiky dodávek zboží (kvalita, včasnost, jakost, bonusy, RMA).
  • Komunikace s dodavateli ve spolupráci s produktovým manažerem (vyjednávání, nastavování a dodržování dodavatelských podmínek) – řešení nestandardních situací.
  • Úzká spolupráce s provozním manažerem v rámci nastavování interních procesů a automatizací procesů.
  • Kontrola a schvalování nákupních faktur.
  • Intrastat + Eko–kom.
  • Zajištění zástupnosti oddělení (dlažby, obklady, sanita, luxfery a příslušenství, stavební chemie).
  • Vedení 3-4 členného týmu.

Co můžete očekávat?

  • Samostatnou práci ve stabilní české firmě s českým vlastníkem.
  • Inspirativní pracovní prostředí v moderních prostorách na Kaštanové.
  • Neformální firemní kulturu v dynamickém prostředí.
  • 4 týdny dovolené, které se vám zvyšují s odpracovanými roky.
  • Firemní a teambuildingové akce, pravidelná setkávání s kolegy.
  • Flexibilní pracovní doba.
  • Vzdělávání, školení, seberealizaci.
  • Stravenkový paušál.
  • Nástup možný ihned nebo dle domluvy.
  • 2 dny sick days.
  • Káva a čaj zdarma, využití lokální kavárny.
Máte zájem o tuto pozici? Napište nám!

Proč se přidat k nám?

FLEXIBILNÍ PRACOVNÍ DOBA

FLEXIBILNÍ PRACOVNÍ DOBA

Zvolte si sami začátek pracovní doby, který vám bude vyhovovat.

MOŽNOST KARIÉRNÍHO RŮSTU

MOŽNOST KARIÉRNÍHO RŮSTU

Chcete si budovat vysněnou kariéru, tak nám ukažte co ve vás je.

STABILNÍ SPOLEČNOST

STABILNÍ SPOLEČNOST

Již od roku 2000 vytváříme naším klientům dokonalé koupelny.

FIREMNÍ AKTIVITY

FIREMNÍ AKTIVITY

Každý rok na vás budou čekat teambuildingy, grilovačky a vánoční večírek.

MODERNÍ PRACOVNÍ PROSTŘEDÍ

MODERNÍ PRACOVNÍ PROSTŘEDÍ

Moderní kanceláře a vybavení jsou pro naše zaměstnance samozřejmostí.

DOVOLENÁ NAVÍC

DOVOLENÁ NAVÍC

Protože odpočinek je důležitý, každý rok vám přidáme dovolenou.

PŘÍSPĚVEK NA STRAVOVÁNÍ

PŘÍSPĚVEK NA STRAVOVÁNÍ

Káva a čaj na pracovišti po celý den a stravenkový paušál.

FIREMNÍ ŠKOLENÍ

FIREMNÍ ŠKOLENÍ

Pravidelně pořádáme workshopy a školení pro naše zaměstnance.

Je toho hodně, na co se můžete těšit. Jsme sehraný pracovní tým, zakládáme si na tom, že spolu umíme lidsky komunikovat. Budete pracovat v novém moderním prostředí, obklopeni těmi nejlepšími produkty v oblasti koupelnového vybavení. Stanete se součástí skupiny lidí, kteří jsou specialisty ve svém oboru, mají široký rozhled a chuť stále se vzdělávat a posouvat se dopředu.

Team keraservis
Není tato pozice podle vašeho očekávání? Prohlédněte si naše další otevřené pozice:

Jak probíhá nábor?

ZASLÁNÍ CV

1. ZASLÁNÍ CV

Zašlete nám váš životopis na email: personal@keraservis.cz

PROČTENÍ CV

2. PROČTENÍ CV

Všechny životopisy důkladně prostudujeme. Kontaktovali jsme Vás a pozvali do naší společnosti? GRATULUJEME! Těšíme se na osobní setkání s vámi.

POHOVOR

3. POHOVOR

Na individuálním pohovoru se vás zeptáme na pár otázek, abychom zjistili, že je pozice pro vás vhodná.

PRACOVNÍ NABÍDKA

4. PRACOVNÍ NABÍDKA

Pokud úspěšně zvládnete výběrové řízení a my se rozhodneme právě pro vás, učiníme vám oficiální pracovní nabídku a dozvíte se všechny podmínky, které vám v Keraservisu nabízíme.

Keraservis není jen o práci

O své zaměstnance pečujeme. Dobře víme, že rozdíl mezi úspěchem a selháním spočívá v síle našeho týmu. Pořádáme teambuildingy i menší akce, kde lidé mají možnost osobně se poznat více, než při řešení pracovních projektů. Vznikají přátelství a týmová atmosféra se posouvá tím správným směrem.



Zde můžeš pracovat

Proč koupelna od nás?

Odběr Novinek

Zadejte Vaši emailovou adresu a my vám budeme posílat všechny novinky, slevy a zajímavé akce.

Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů.

Spinner