Důležité sdělení:

Vážení klienti,

upozorňujeme, že v sobotu 5. 7. 2025 bude brněnský showroom a sklad z důvodu státního svátku uzavřen. Děkujeme za pochopení a těšíme se na vás opět v pondělí 7. 7.!

- Tým Keraservis

Kariéra - Asistent/ka provozní ředitelky (Brno)

Asistent/ka provozní ředitelky

Keraservis Group a.s. tvoří pro své klienty dokonalé koupelny komplexně, od návrhu po realizaci, již přes 20 let. Nabízí vybavení pro celou koupelnu – obklady, dlažby, sanitární keramiku, exkluzivní typy mozaik, doplňky, nábytek, luxfery, domácí vířivky i wellness a věnuje se v rámci dodávek i velkým projektům, jako jsou bytové domy, vily, obchodní centra, hotely, nebo např. i aquaparky. Na pobočkách je k dispozici zkušený tým odborníků, který nabízí odborné poradenství. Součástí poboček je také showroom v Brně, Praze a Ostravě, kde je možné prohlédnout a osahat vzorové koupelny a koupelnové vybavení naživo. Keraservis působí i v Bratislavě na Slovensku. Obrat Keraservisu se pohybuje v řádech 260 mil. Kč. Sídlí na Kaštanové v Brně (součást projektu www.kastanova.cz) a čítá 70+ kolegů. Keraservis Group a.s. v Brně na své brněnské centrále otevírá pozici Asistenta/tky provozní ředitelky. Zaujala vás pozice? Spojte se s námi! Pokud máte zkušenosti s administrativní podporou, obchodem nebo logistikou, hledáte novou výzvu a chcete být součástí stabilní firmy s velkými plány, pošlete nám svůj životopis a my se vám ozveme s dalším postupem.

Máte zájem o tuto pozici? Napište nám!

Co požadujeme?

  • Středoškolské vzdělání min., ale hlavně selský rozum, elán a zápal pro věc
  • Komunikační a organizační schopnosti, zodpovědnost, pečlivost a samostatnost. Proaktivní přístup k zadaným úkolům. Umět věci dotáhnout dokonce.
  • Uživatelská znalost práce na PC (Excel, Word, Power Point)
  • Otevřenost změnám a nové nápady – potřebujeme někoho, kdo se nebojí přijít s řešením!
  • Aktivní řidič a řidičský průkaz je velkou výhodou
  • Znalost anglického jazyka je vítána

Co budete dělat?

  • Samostatná práce v souvislosti se smluvní agendou, příprava a analýza podkladů pro jednání, komunikace s úřady
  • Administrativní podpora vedení – operativní stanovení priorit, hlídání termínů, organizace schůzek a jednání, zápisy ze setkání, reporting
  • Tvorba / Aktualizace směrnic, pravidel, kodexu a jiných firemních vnitřních předpisů
  • Zajištění plynulého chodu kanceláře a jednacích místností, které jsou spojené s provozem společnosti
  • Příprava / správa, koordinace a komunikace ohledně pracovně-právní agendy zaměstnanců
  • Evidence termínů zdravotních prohlídek a zákonných školení zaměstnanců včetně koordinace proškolení
  • Správa agendy dárkových a reklamních předmětů včetně databáze kontaktů a její aktualizace
  • Evidence a řešení podkladů pro docházku zaměstnanců, kontrola sestav
  • Příchozí, odchozí pošta, odesílání zásilek, zodpovědnost za datovou schránku, emailová a telefonická komunikace se zaměstnanci i externími partnery
  • Office management – zajištění skladových zásob kávy, čaje, cukr, mléko, kancelářských a hygienických potřeb
  • Občasná příprava kávy, čaje, vody pro návštěvy na jednání

Co můžete očekávat?

  • Samostatnost a pestrost práce v české firmě s českým vlastníkem – plnění individuálních úkolů a chuť spolupracovat s týmem napříč firmou
  • Administrativu a organizaci – Budete mít na starosti přípravu podkladů pro mzdy, zpracování faktur a další administrativní úkoly, které pomáhají firmě hladce fungovat.
  • Občasné pochůzky a zařizování – Někdy bude potřeba zajet něco nakoupit, přivézt nebo zajistit. Poslat poštu.
  • Zpracovávání ad hoc aktivit souvisejících s naším každodenním provozem firmy a spoustu dalších aktivit, do kterých se budete chtít pustit.
  • Práci v inspirativním pracovním prostředí v moderních prostorách v Brně na Kaštanové – neformální firemní kulturu, multisport kartu, 4 týdny dovolené, které se vám zvyšují s odpracovanými roky, 2 dny sick days, firemní a teambuildingové akce, pravidelná setkávání s kolegy, vzdělávání pro váš rozvoj, stravenkový paušál.
Máte zájem o tuto pozici? Napište nám!

Proč se přidat k nám?

FLEXIBILNÍ PRACOVNÍ DOBA

FLEXIBILNÍ PRACOVNÍ DOBA

Zvolte si sami začátek pracovní doby, který vám bude vyhovovat.

MOŽNOST KARIÉRNÍHO RŮSTU

MOŽNOST KARIÉRNÍHO RŮSTU

Chcete si budovat vysněnou kariéru, tak nám ukažte co ve vás je.

STABILNÍ SPOLEČNOST

STABILNÍ SPOLEČNOST

Již od roku 2000 vytváříme naším klientům dokonalé koupelny.

FIREMNÍ AKTIVITY

FIREMNÍ AKTIVITY

Každý rok na vás budou čekat teambuildingy, grilovačky a vánoční večírek.

MODERNÍ PRACOVNÍ PROSTŘEDÍ

MODERNÍ PRACOVNÍ PROSTŘEDÍ

Moderní kanceláře a vybavení jsou pro naše zaměstnance samozřejmostí.

DOVOLENÁ NAVÍC

DOVOLENÁ NAVÍC

Protože odpočinek je důležitý, každý rok vám přidáme dovolenou.

PŘÍSPĚVEK NA STRAVOVÁNÍ

PŘÍSPĚVEK NA STRAVOVÁNÍ

Káva a čaj na pracovišti po celý den a stravenkový paušál.

FIREMNÍ ŠKOLENÍ

FIREMNÍ ŠKOLENÍ

Pravidelně pořádáme workshopy a školení pro naše zaměstnance.

Je toho hodně, na co se můžete těšit. Jsme sehraný pracovní tým, zakládáme si na tom, že spolu umíme lidsky komunikovat. Budete pracovat v novém moderním prostředí, obklopeni těmi nejlepšími produkty v oblasti koupelnového vybavení. Stanete se součástí skupiny lidí, kteří jsou specialisty ve svém oboru, mají široký rozhled a chuť stále se vzdělávat a posouvat se dopředu.

Team keraservis
Není tato pozice podle vašeho očekávání? Prohlédněte si naše další otevřené pozice:

Jak probíhá nábor?

ZASLÁNÍ CV

1. ZASLÁNÍ CV

Zašlete nám váš životopis na email: personal@keraservis.cz

PROČTENÍ CV

2. PROČTENÍ CV

Všechny životopisy důkladně prostudujeme. Kontaktovali jsme Vás a pozvali do naší společnosti? GRATULUJEME! Těšíme se na osobní setkání s vámi.

POHOVOR

3. POHOVOR

Na individuálním pohovoru se vás zeptáme na pár otázek, abychom zjistili, že je pozice pro vás vhodná.

PRACOVNÍ NABÍDKA

4. PRACOVNÍ NABÍDKA

Pokud úspěšně zvládnete výběrové řízení a my se rozhodneme právě pro vás, učiníme vám oficiální pracovní nabídku a dozvíte se všechny podmínky, které vám v Keraservisu nabízíme.

Keraservis není jen o práci

O své zaměstnance pečujeme. Dobře víme, že rozdíl mezi úspěchem a selháním spočívá v síle našeho týmu. Pořádáme teambuildingy i menší akce, kde lidé mají možnost osobně se poznat více, než při řešení pracovních projektů. Vznikají přátelství a týmová atmosféra se posouvá tím správným směrem.



Zde můžeš pracovat

Proč koupelna od nás?

Odběr Novinek

Zadejte Vaši emailovou adresu a my vám budeme posílat všechny novinky, slevy a zajímavé akce.

Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů.

Spinner